joi, 3 noiembrie 2011

One Day

N-am mai fost la cinema de ... câteva luni bune! Nu am o explicaţie clară, dar cel mai probabil din lipsă de timp sau pentru că fiind vară, am preferat să pierdem timpul prin "Centrul Vechi" :) Ok, să revenim la film! Pe scurt, foarte bun, dar foarte trist! Mi-a plăcut ideea de a surprinde vieţile unora, o singură zi, aceeaşi în fiecare an; mi-au plăcut gesturile şi momentele extrem de romantice; m-au încântat locaţiile; au fost câteva faze amuzante, puţine ce-i drept! Mă sperie faptul că sfârşitul ne poate surprinde cu atât de multe planuri şi speranţe, cu lucruri începute şi neterminate, cu obiective neatinse, cu locuri nevăzute şi dorinţe neîndeplinite....
Ori de câte ori simţi nevoia să-ţi auzi partenerul, sună-l şi nu uita să-i spui cât îţi este de drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu