duminică, 17 iunie 2012

Ce aș vrea vs. ce am!

Astăzi, aș vrea câteva chestii:

-să știu să merg cu bicicleta
-să am televizor în dormitor (viața noastră de cuplu e prea faină, un tv nu înseamnă nimic :))
-să merg în concediu, poate chiar la Buni, în Cluj
-să am levănțică, în vază, pe măsuța de pe balcon
-să umblu pe străzi, mult
-să am mai mult timp pentru citit
-să scap de câteva kilograme
-să am (încă) un psihoterapeut
-să mănânc pită proaspăt scoasă din cuptor
-să beau un pahar de vin și să stau de vorbă cu fiecare, în tihnă

Dar, de fapt, realitatea e alta: mă uit la tine și crede-mă, AM TOT!!!
Iubesc tare o Bulină!

2 comentarii:

  1. Foarte frumos spus. O declaratie de dragoste in toata regula!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc! Am spus exact ce am simțit în aceea zi și sunt convinsă că nu sunt suficiente "vorbele" să exprime cu adevărat sentimentele și momentele trăite, mulțumită ei!

    RăspundețiȘtergere