duminică, 30 mai 2010

Eurovision 2010

A fost prima dată când am urmărit cu sufletul la gură Eurovision. Felicitări pentru obținerea bronzului! Mi-a plăcut foarte mult melodia care a reprezentat România, mi-a fost teamă de emoțiile zărite pe chipul lui Ovi, dar am avut încredere în talentul celor doi arătat din plin și în semifinală. Comentatorii de la TVR nu au fost pe gustul meu, erau greu de urmărit în privința coerenței...iar Leonard Miron m-a călcat pe nervi!!! Geanina Corondan a fost chiar plăcută doar că trebuia să dea curs unor discuții absolut stupide deschise de ..." blondul cu cârlionți" care nu știu de unde a mai apărut la tv după o absență de câțiva ani buni! Mi-a mai plăcut prestația Moldovei, Serbiei și Greciei! Franța a fost "dansabilă", probabil va fi auzită des pe litoral! Restul pieselor nu mi-au spus nimic! Turcia a mers pe rock și e discutabil, nu toată lumea apreciază acest gen, iar câștigătoarea (Germania) e prea " Avril Lavigne" pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu