miercuri, 5 mai 2010

Foişorul de Foc

Am făcut-o şi pe asta! Intr-una din zilele în care nu a trebuit să merg la birou, am profitat şi am "devorat" vechiul observator al pompierilor. Atmosfera de la intrare e prea rece pentru gustul meu! M-a surprins preţul: 4 lei!? mai puţin de 1 euro.. Oamenii de acolo erau uşor miraţi de prezenţa unor vizitatori, semn că nu au prea mulţi... Am avut un însoţitor care ne-a condus cu liftul până la etajul 6! Emoţiile erau de nedescris! Muzeul este foarte îngrijit, toate lucrurile sunt prezentate într-un mod ingenios! Uniforme, unelte, machete ale maşinăriilor folosite pentru stingerea incendiilor, acte oficiale, decoraţii..evoluţia în timp!

La un moment dat aceasta era cea mai înaltă clădire din Bucureşti, între timp capitala a fost sufocată de zeci de mastodonţi şi cu toate astea, de la etajul 6 al Foişorului încă de poţi simţi deasupra multora....

Din păcate nu am avut voie să ieşim pe balcon şi nici să facem poze, dar am furat cu telefonul câteva imagini....

M-am bucurat ca un copil!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu