miercuri, 16 iunie 2010

Felicitări ISIS!

Îți mulțumesc pentru bucuria pe care am trăit-o cu ocazia primului examen din viața ta! Mă bucur atât pentru reușită cât și pentru emoțiile pe care ai reușit să ți le stăpânești. Am rămas fără cuvinte, în secunda în care am realizat, că timpul a galopat și TU lupți cu ambiție și conștiinciozitate să obții tot ce-ți dorești!
Îngenunchez în fața ta, drept mulțumire că exiști!
Cele mai valoaroase și profunde relații, sunt cele dintre frați/surori! "Partea aceea" din tine te înțelege cel mai bine, te iubește necondiționat și e acolo întotdeauna când tu ai nevoie de un gând, un sfat, un umăr, o îmbrățișare sau un zâmbet...
Câteva cărți în care trăirile și rolurile fraților/surorilor, îmi par bine conturate:
*Jocurile destinului - Douglas Kennedy
*O relație specială - Douglas Kennedy
*Fiica tăcerii - Kim Edwards
* cele mai recent citite, dar sunt multe altele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu