vineri, 18 iunie 2010

O dimineaţă puţin altfel..

Îmi încep ziua trăgând de mine să cobor din pat...wake-up!!! cât de greu poa' să fie?! E ultima zi de lucru, înaintea concediului muuuult aşteptat! Fac mari eforturi să nu mă împiedic pe drumul spre cana cu cafea, revin şi cad pe gânduri... Blugi sau pantalonii negri; Oare azi plouă sau mă topesc, din nou, înaintea îngheţatei pe care o am lipită de buze; Să-mi pun tocuri sau nu, având în vedere că am o gleznă umflată de vreo 4 zile??!! Şi tot aşa...constat că e târziu...aleg pantalonii negri şi încălţări fără toc, iau două guri de cafea, îmi rimelez genele, aplic un gloss pe buze şi plec! Sunt în întârziere şi spre norocul meu majoritatea semafoarelor nu funcţionează iar eu sunt întotdeauna pe drumul cu prioritate! La primul semafor "zglobiu" aşteptând culoarea verde, aflu că sunt atrăgătoare aşa somnoroasă, cu ochii mici şi buzele uşor umflate. Un tip din trafic mă priveşte insistent şi-mi zâmbeşte...încearcă o abordare, dar mâna mea stângă îi arată culoarea verde a semaforului!

Un comentariu: