marți, 14 septembrie 2010

Hai că asta-i bună!

Rar mi se întâmplă să beau bere şi atunci aleg să-mi satisfac pofta cu Timişoreana! Alegerea are la bază visul meu de a mă muta în Timişoara şi îndrăgostitul aparte în/de Banat. Momentul îl savurez, la început nostalgic şi îl închei râzând!
De curând, am aflat dintr-un articol bine documentat că berea Timişoreana e făcută la Buzău. Cum??! Eu beau Timişoareana cu gândul la tine şi tu o "produci" la Buzău?! Hai că beau pălincă de la Mărgău şi ştiu o treabă! PROST (deutsche)...

3 comentarii:

  1. bine ca nu e facuta la Rosiori!!!!

    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am aceeasi indignare cand mananc polonezi sau indiene :-)
    Dar n-ar fi pacat sa renunti la berea Timisoreana si la niste vise doar dintr-atat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu o să încetez să visez niciodată. În ceea ce priveşte berea....mă mai gândesc!

    RăspundețiȘtergere