duminică, 7 noiembrie 2010

da ori ba?

Când o persoană care îți este foarte dragă, îți spune, cu o urmă de regret în privire, că uneori, oamenii au nevoie de "atât de puțin" să fie fericiți, tu la ce te gândești? Mă dor lacrimile grele, îmi urlă gândurile și sufletul mă roagă să fac ceva.... sfârșesc întrebându-mă de ce? Fie nu faci alegerile potrivite de la început dar îți asumi asta, fie lucrurile se schimbă radical pe parcurs...eu încă n-am aflat!? Înclin să cred că vine vremea când regreți asumarea unor decizii.

2 comentarii:

  1. Înclin să cred că vine vremea când regretăm asumarea majorităţii deciziilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. in momentele fericite gantiti la fel?eu cred ca "regretul" asta se transforma in multumire cand momentele sunt favorabile voua.off, femeile :P

    RăspundețiȘtergere