joi, 17 martie 2011

De prin metrou

Mă enervează la culme, "leşinaţii" (în special leşinatele), care în metrou/autobuz/troleu, prind câte o bară liberă şi o îmbrăţişează cu foc, astfel încât cei din jur trebuie să-şi găsească un alt punct de sprijin. Frate, e suficient şi în plus, e de bun simţ, să te rezumi la contactul mână-bară cu scopul clar de "echilibru" !!!
Mi-e silă de "părul vâlvoi" al femeilor care în mijloacele de transport comun, din lipsă de spaţiu, MĂ ATINGE!!! Tam-nesam zăreşti pe mâna, haina, pielea ta, câte o pleată din vecini....bleah.

3 comentarii:

  1. :)) asta inseamna sa apreciezi si mai mult "buburuza". oricum, sunt de acord cu tine, mai ales la partea cu "pleata" din vecini

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi "iubesc" buburuza, dar nu mă las de sportul cu metroul, pentru că mă ajută în relaţiile cu cărţile şi cu iPodul ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare normal sa atragi atenția asupra faptului ca nu e autobuzul lu' ma'sa.. Mi se mai întâmpla ca atunci când e plin de lume invariabil sa existe o cucoana cu permanentul făcut care sa-si miste capul pana-ți simți nasul si fata implicate. Eu m-am ratzoit la una si i-am zis ca am observat ca a fost La coafor si ca nu e nevoie sa ne mai impresioneze!!;)
    Rămâne insa întotdeauna varianta alinei cu buburuza.. Atunci când ai una in dotare..

    RăspundețiȘtergere