miercuri, 28 iulie 2010

Pe fugă


Îmi propun să renunț la mașină pentru o zi! Programez ceasul să sune mai devreme și...primul lucru pe care-l fac dimineață e să apăs cu disperare "snooze"! Prefer să mai dorm și să iau mașina...într-un final mă dau jos din pat și mă mișc în ritmul meu mult prea lent! Eram pe picior de plecare și mă răzgândesc!Fug la metrou, iau niște covrigi (tot poftesc de câteva zile), îmi deschid cartea, parcurg 2 capitole și ajung. E adevărat cu 10 minute mai târziu, dar cu un zâmbet...vai! M-a bucurat folosirea mijloacelor de transport comun, schimbarea macazului și energia căpătată surprinzător! Ziua s-a încheiat cum nu se putea mai bine: un film la cinema, o limonadă și o plimbare de la Universitate până acasă (ahh și oprirea la pitt stop: o țigară fumată într-un părculeț insulă - Izvorul Rece).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu