marți, 30 august 2011

La ceas aniversar

Sunt câteva lucruri pentru care vreau să-ți mulțumesc. Așadar, înainte de toate, trebuie să-ți spun că sunt foarte fericită că ai apărut în viața în mea, că am ales să ne trăim această viață împreună și pentru hotărârea de a petrece și ”restul” vieților la fel. Îți mulțumesc pentru că:
1. ești om bun;
2. ești cuminte;
3. mă respecți;
4. te străduiești să mă protejezi foarte mult;
5. ai grijă de mine;
6. încerci să fii responsabil;
7. ești înțelegător;
8. ești pașnic;
9. nu m-ai lovit și nu ai face-o niciodată;
10. mă răsfeți des;
11. uneori mă tratezi ca pe un copil;
12. îmi respecți ora de somn, deși e cu câteva ore mai devreme dacât a ta;
13. m-ai ajutat să descopăr înghețata și să-mi placă foarte mult;
14. mă însoțești în parcul de distracții și te dai cu mine în ”lanțuri” deși nu te simți ”confortabil”;
15. îmi aduci flori des și o faci cu plăcere;
16. îmi săruți mâna oriunde și oricând simți ”nevoia”;
17. prepari cafeaua în fiecare zi;
18. îmi pregătești pachețelul de mâncare, în timp ce eu dorm și pentru mesajele scrise cu scopul de a mă bucura în pauzele de masă;
19. mă asculți, indiferent dacă bat câmpii sau nu;
20. îmi faci cele mai bune ceaiuri din lume și mi le aduci la pat când sunt răcită cobză sau pur și simplu nu mă simt bine;
21. atunci când am senzația că ceva nu e în regulă cu ”feng shui-ul” din dormitor, îmi cedezi locul tău din pat;
22. deși te enervează prea multele mele bijuterii lăsate prin toate colțurile casei, nu mă cerți;
23. uneori cu ultimii tăi bani, alegi să-mi cumperi un cadou;
24. îmi admiri formele cu aceiași pasiune de acum 7 ani și jumătate;
25. mă placi la fel de mult, indiferent de cele 10 kg în plus/în minus;
26. îmi faci complimente tot timpul;
27. îmi spui că sunt cea mai dragă tzushcă;
28. mă consideri cea mai frumoasă soție din lume;
29. îmi apreciezi efortul de a găti și mă feliciți chiar și în cazul preparatelor necomestibile;
30. mă iubești așa cum sunt, cu bune și rele, cu indeciziile tipice unei balanțe, cu nevoia de susținere, cu momente în care îți sunt dragă sau nesuferită.

Niciun comentariu: