miercuri, 14 aprilie 2010

Un parfait, va rog!

Zilele trecute, pe terasa unei cofetării ce te trimite cu gândul la anii '80, apar două doamne dornice de..., nu ştiu de ce!? Redau fragmente din dialogul auzit pur întâmplător (ştiu că prietenii tind să mă contrazică, dar nu, nu am ciulit urechile!) :
Doamnele: Vrem parfait de îngheţată!
Ospătar (zâmbind):Nu avem! Numai vara facem!
Doamnele: Păi, atunci, de ce e trecut aici?
Ospătar (uşor enervat):Pentru că avem un singur meniu, nu facem meniu de iarnă şi meniu de vară!
Doamnele:Cât face berea?
Ospătar (amuzat):4,5 lei!
Doamnele: Bine, vrem o bere şi 2 pahare! Data viitoare mergem, la aia de pe colţ, că-i mai fain!
Cocluzie: Nu mi-am dat seama dacă ele veniseră cu gândul să bea o bere? Nu ştiu de ce au precizat că vor parfait de îngheţată, pentru că de parfait de altceva nu am auzit! Şi mă întreb dacă după ce au băut berea, au plecat acasă la fel de vesele ca după savurarea unui parfait!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu